sábado, 15 de noviembre de 2008

El diumenge a la plaça


Infantil. Aquarel·la

3 comentarios:

Anónimo dijo...

cucaballaruca! :D

mencanta veure que has agafat la bona dinamica de dibuixar i pintar!!

mencanten :)

espero que tot et vagi be guapissima! i haviam si ens concienciem una miketa i fem un cafe/birra!!

1peto amore
xavier

Anónimo dijo...

sister!!

no sabia mai què posar-te, tot hi que sabia que volia escriure't, però avui mirant tots aquests dibuixos, he recordat l'artistassa que tinc com a germana, he recordat el mol que m'encanten els teus dibuixos, i tots els que tinc jo a l'habitació, sempre em fan pensar en tu cuan no hi ets..!!

continua aixi, nena, m'encantes!


un petonas de la teva minisister!

Anónimo dijo...

María,

No és que sigui passió de tieta "de celles blaves", però vaig seguint la teva trajectòria artística i aquesta aquarel.la m'ha copsat moltíssim.

Noia, sempre m'he sentit orgullosa de tu, però dia rera dia vaig veient com els teus dibuixos
transmeten una sensibilitat especial.

Noieta, cada dia em fas pensar amb una persona que conec. Puc entendre molt bé el que vols descriure. Si jo hagués tingut aquest dó per la pintura, hagués pogut treure aquesta mateixa sensibilitat que vols descriure.

Mayte "de celles blaves"